9 Mart 2008 Pazar


bir çocuğun düşüyüm ben
düşteki bir çocuğum ben
düş gören bir çocuğum ben
büyümek istemem hiç
yalnızca boyum uzasın
yorgun gülüşlerimi yüzümden silip
pembe gözlüklerimi takarak
kalabalıklar arasına karışmalıyım
yabancı kalabalıklara
düşlerimi gizlemeliyim yine
gözümün en iz bırakmayan yerlerine
ve çantamda,ceplerimde
söyleyemediğim,geç kalmışlık kokan
kelimeler taşımalıyım yine
ılık bir ses taşımalıyım
arada bir buzul soğuğu vurmalı yüzüme
çocukluğumu hatırlatsın diye

o gün en çocuksu halimle karışmalıyım
hayata
dudaklarım bitmemiş bir şarkıyı söylemeli
yüreğim sessizliklerini haykırmalı
kırmızı sprey boyalarla
her yere yaşamayı seviyorum
ve hep çocuk kalmak istiyorum diye yazmalıyım
bir de çocukluğumu kınayanlara olan nefretimi
ve echinaster süsüm olmalı benim
mutluluğumu kıskanmalı herkes en çocuksu halleriyle

Hiç yorum yok: